Followers

Monday, April 26, 2010

The truth

Salam


Hari tu aku dah beritahu jangan simpan suatu benda lama-lama nanti berbau juga. So benda ni dah berbau, malah aku bau busuk sangat sampai aku nak muntah!

Well ape-ape pun kebenaran dah keluar, so benda dah NAK settle, cuma aku curious sikit. So sebelum aku buat benda yang bukan-bukan elok kebenaran ni keluar habis-habis. Senang cerita, semuorang hepi. Aku je tak hahaha, PERGI MAMPOS!

Dan satu lagi, tolong jangan main-main dengan aku, pernah tengok kebaikan aku, tapi tak pernah tengok kekejaman aku. Bila-bila masa aku boleh strike balik. 

Aku dah pernah beritahu, berkawan dengan aku, buat baik dengan aku, ok selamat aku akan balas dengan benda yang sama. TAPI...

Buat najis dengan aku, buat palat dengan aku, sori salah orang untuk minta maaf. Aku pun dah bosan dengar maaf dari mulut yang sama, mulut yang banyak berjanji, banyak cakap tapi last-last lu orang tengok sendiri la nanti. 

Akhir kata, lepas ni tolong jangan ganggu hidup aku, dan takyah nak lawat senyap-senyap blog aku yang hina ni (for that person). Ko boleh teruskan hidup di dunia baru ko tu yang sikit pun aku tak iri hati! Adios amigos~!!

3 comments:

cEro said...

yo!!!
life has to move on..

Anonymous said...

Shuk karok jom??

Shukjessa said...

Lily; life has to move on but yet my business still not complete.

aku tak kisah lepas ni orang nak kecam aku zalim, jahat atau apa-apa, kebenaran tetap aku akan gali sampai ke liang lahad sekalipun

N; jom jom jom ble aku melalak kasi pecah karok tu