Followers

Saturday, April 10, 2010

Aku yang dinamakan Emo

"Salam, err... bz ke?"
senyap... 10 minit kemudian...

"Elooo?"
masih senyap... 15 minit kemudian...

"Aloooo?"
"Oh sori, baru perasan"
"Da dapat kan mesej tadi, so cane?"
"Em jap eh?"
Sejam berlalu...
Pagi menjelma

"Nantilah saya check kan eh"
Tengah hari menjelma...

"Awak, dapat mesej tak?"
"Dapat, nanti saya check, jap eh?"

Malam menjelma
"Aloooo?"
selepas 15 minit...
"Awak bz ke?"
selepas 25 minit
"Elooooooo??"
selepas 35 minit...

"Sori, tertidur tadi"
"So cane dengan mesej tu?"
"Em jap eh?"
selepas 15 minit...

"Alooooo?"
selepas 20 minit...
"Aloooooooo"

selepas tempoh masa yang cukup panjang untuk bersabar... segala-galanya terburai...
dan insan ini dilabelkan Emo... Emo??????????????? WHAT THE FUCK!!!!

3 comments:

cEro said...

mungkin dia lupa yg kita ni manusia,
dan manusia ada batas sabarnya..
sabar ada sebabnya..
sebab ada akibatnya...
akibat disusuli kesan...
kesan selalunya berparut..
parut menyakitkan...

Cik N said...

Ntah syuk emo r ko ni..
Haha..kidding! ;D

shukjessa said...

ni semua hasil dari aku bersabar kire-kire beberapa bulan yang sudah. cuma mungkin tragedi ni yang menjadikan kemuncak kesabaran aku...

manusia senang label orang, tapi susah nak kaji apa yang kita dah buat dekat orang tu sampai dia jadi mcm tu...

ya aku Emo, so What the heck?