Followers

Thursday, July 8, 2010

Review: Despicable me

Hari ni bad day sambung dari malam tadi, aku hanya dapat berita-berita kurang menyenangkan...

Nampak gaya macam kena cancel je la trip ke Melaka tu. Makin ramai yang tak dapat pergi. Entahlah, aku malas nak fikir, kusut. Susah-susah aku pergi sorang je next week.

orang suruhan yang kelakar dan comel

Ok, tadi aku baru je lepas tengok cerita animasi Despicable Me.

Agak teruja malam tadi sebab tahu ia akan keluar hari ni.

Tapi entah kenapa, aku raskan filem ni macam tak berapa menarik. Ia kelakar, ada moral, ada unsur comel tapi entahlah, mungkin emosi agak terganggu. Aku banyak tertidur time filem ni ditayangkan. Satu petanda cerita itu tidaklah hebat, just ok je la.

Pada pendapat aku, filem ni agak slow untuk sebuah animasi. Jalan ceritanya biasa, kelakar pun biasa je la, bukan jenis pecah perut. Watak pun tak berapa banyak, so macam sekitar situ je la cerita ini berpusing pun. Ok la untuk release tensen walaupun aku keluar tadi tak release tensen pun, tapi takpelah.

Aku bagi 3 bintang dari 5 untuk filem ni. Ramai gila bebudak UiTM tadi dekat Bukit Raja, aku rasa kebanyakannnya nak tengok cerita twilight (perempuan oh perempuan). Sebab yang tengok Despicable me tadi semua lelaki dan ada la 2 row je.


Kalau ada duit extra, aku nak pergi tengok Predators, macam menarik? Entahlah... 
Oh ya~ Next Week Ong Bak 3 nak keluar...


No comments: