Followers

Friday, July 9, 2010

Kecewa lagi hahaha

Dan last day untuk minggu ni aku dikecewakan lagi. Hahaha terima kasih la banyak-banyak wahai kawan-kawan.

Dulu masa aku tanya tarikh, tempat semua tu haram takde pun nak memberi dan melontarkan idea-idea bernas. Dan-dan je la bila dah dekat tarikh, hal itu hal ini la, aduhai. Dan last-last minit ni la macam-macam idea nak bagi. Hoih, kalau macam tu korang la buatkan. Macam la aku ni free sangat walaupun aku ni penganggur. AKU NAK CARI KERJA GAK WEI!!! 

Dah kalau nak tangguh plak, aku juga yang handle, celah mana dan bila aku nak kerja. Kalau aku masuk kerja sekarang pun takkan dan-dan tu je nak minta cuti terus.

Aduh...sakit jiwa melayan karenah manusia. Baik aku layan karenah kucing je. Lagi bagus!

Tapi aku tetap akan ke Melaka next week, tapi sorang-sorang je la. Lantak la, apa nak jadi pun. Kalau ada sesiapa yang terasa hari minggu next week korang bosan tak tahu nak buat apa, nak join aku silakan, tapi aku naik bas je la. Kalau takde, aku still sorang-sorang je jalan-jalan, okey. Aku tak gentar la kalau kena jalan sorang-sorang pun, aku dah biasa kena tinggal macam ni.

2 comments:

hans said...

apa dah jadi nih bro?

Shukjessa said...

biasela bila handle event, tpi last2 minit 96% ahli tak dpt gi. terpaksa la kenselkan trip.

tapi aku kene pergi gak, ada hajat tak kesampaian kene settlekan