Followers

Friday, March 26, 2010

Kawan-kawan sila ambil perhatian...

Salam,

Aku beberapa kali fikir patut atau tidak aku tulis post kali ini. Tapi last-last aku nekadkan diri demi kebaikan bersama, aku patut beritahu.

Jika tahun lepas kita dikejutkan dengan virus You-Know-wH1ch, dan nampak macam dah habiskan wabaknya. Tapi adakah kita masih ingat pesanan bahawa terdapat phase 2 atau gelombang kedua?

Jika ya, sila ambil perhatian wahai kawan-kawan. Posting kali ini bukan untuk mencetuskan suasana panik atau apa, sebab pada aku sementara masih terkawal lah perlu diberitahu. 

IA dah kembali, the You-Know-wH1ch! Menurut sumber yang aku sangat percayai, sehingga kini dah ada 3 deaths dan there are 60 plus which are POSITIVE.

Aku tipu? For whom yang kenal aku, aku tahu sumber ni dari 'sumber dalaman' yang sangat boleh dipercayai, so sumber tu takkan tipu aku, dan aku takkan tipu korang. Yang menipu kita dan sorok benda ni adalah You-know-Who kerana tak nak cetus panik konon-kononnya.

Panik sebab ada 3 deaths? Better now than never la beritahu, bila dah makin ramai yang fatal sebab mereka tak perasan dengan peralihan cuaca. Perasan atau tidak lately ni asek hujan je, so bagi budak-budak Biology, korang pun tahukan apa yang menjadi pemangkin untuk You-Know-wH1ch untuk tersebar lebih luas.

Sumber itu turut menasihatkan aku untuk mencari antidote di mana-mana klinik swasta yang ada supply sebab yang You-Know-Who tak supply benda tu untuk kita, kecuali kita ni positive (dah nak mampus baru nak bagi?) Benda-benda camni mesti percuma untuk golongan-golongan atasan You-Know-Who.

So nasihat aku, BEWARE! BE AWARE! Kalo ada topeng, sila pakai kalo keluar rumah. Or if possible jangan pergi tempat-tempat yang terlalu crowded. Jaga kebersihan diri dan pastikan diri sentiasa sihat dan bebas dari segala macam demam atau selsema. PENTING! Tak perlu nak panik sebab benda ni bukan nak kiamat dah pun cuma BERHATI-HATI. 

Aku agak sangsi kenapa You-Know-Who terlalu berahsia kali ini???????

2 comments:

cEro said...

aku tau knape nk kena berahsia...
hm...
sbb diorg byk procedure...
maybe nk tunggu death tunjuk dua angka atau 3 angka baru nk alarm..
maka, kita laa sila laa sebarkan yek..

Shukjessa said...

hahaha 2 angka or 3 angka tu aku kira dah darurat...

time tgh sikit la nak remind balik orang cuci tgn bla bla blaaa

sbb bile tade berita orang dah mati ke hape masyarakat kite ni susah nak aware, lebih2 lagi musim hujan ni. orang seronok sebab dulu panas...

hohoho sebar2 utk kwn2...