Followers

Wednesday, March 10, 2010

Hanjeng sila diam

Post kali ini agak 18+, so buat yang bawah 18 thn bimbingan ibubapa adalah digalakkan haha

hai hanjeng, kenapalah kau nak menyalak tak tentu pasal? ko tersampuk hantu ke? ke ko sakit gigi?

hanjeng, hanjeng kenapalah nak menyalak macam kena penyakit anjing gila babi, aku tak usik kau pun, aku cuma bertegur sapa dengan nada yang penuh kasih sayang tapi kau menyalak balik dekat aku dengan semburan air liur yang menjejes-jejes, ko tunjukkan taring kau.

Pigi dah! ingat aku takut ke? ingat sikit hanjeng, aku cakap elok-elok janganlah nak menyalak-nyalak lak tak tentu pasal. sebab ko tak dirantai aku ingat ko ni jenis peramah, kind and gentle, tp bile bertegur sapa kau menyalak-nyalak camtu. 

kalo ko ade masalah personnel dgn aku silakan, aku tak takut. tp aku tade masalah personnel dgn ko. dan aku tak sentuh langsung pasal badan ko busuk tak mandi, gigi tak gosok, badan penuh kudis sume tu tapi ko nak ratah daging aku sampai dalam? pehhhh dasattt tuuu, aku terkejut gile.

tapikan dekat sini aku minta maaf banyak-banyak kalo aku lalu kawasan ko, buat ko marah maklumlah kawasan ko adalah kawasan ko, aku tak boleh masuk campur. So im soooo sorry yee~~

jgn menyalak-nyalak nanti pejabat haiwan tahu ko kena tembak siannn ko. ni aku bagi present baikkkk punya~~~ 


taaa~~!! kalo ko nak busukkan name aku silakan, aku tak pernah kesah sbb ape yg aku kesah pelik ade makhluk macam ko ni dkt atas bumi =) terima kasih atas segala cerita yang ko tahu pasal aku, aku tuntut di akhirat bagi setiap cerita yg ko sampaikan kepada orang lain, fair kan??? sbb aku tak pernah kisah peel ko walaupun orang dok bercerita dan ngumpat pasal ko, sbb ape? aku tak jage tepi kain orang

sekian...

2 comments:

Anonymous said...

mmg menyusahkan idop la...
tembak mati je bagus.
[akupun tumpang emoC gak..huhuu]

Shukjessa said...

hahaha biarkannn hanjeng terjun bersama bayang-bayangnya