Followers

Tuesday, March 2, 2010

WTS: Jaket G & H

Salam,

Buat teman-teman. Di sini aku ingin menjual sebuah jaket jenama G&H yang aku telah beli di Voir. Pakai pun adalah 2-3 kali je sebab kecik walaupun tulis saiz L. Sesuai untuk lelaki yang berbadan kurus dan tinggi. FYI, jaket ni mempunyai fashion ala-ala coat seperti yang boleh dilihat pada gambar di bawah ini. Buat sesiapa yang berminat untuk membeli, aku ingin menjualnya pada harga RM 55 (boleh dirundingkan lagi). Kalau hendak COD pun boleh tapi sekitar kawasan Shah Alam atau Bentong je la terhad. Kalau nak posting aku kena rujuk harga courier lak tapi less than rm10. Jika berminat sila mesej aku 013-3528391. Thanx!

perhatikan stylenya seolah-olah coat (sori hanger ni bengkok sikit)

ni yang tertulis di poket kiri atas

badge sedia ada, bukan ditampal oleh ku yaa

ni bentuk tulang blakangnya, ada rivet skali hehe

No comments: