Followers

Thursday, March 25, 2010

AERIMS (apa tu?)

Salam,

Buat yang dah join page ni mungkin tahu apa makna AERIMS ni. Buat yang tak tahu dan nak join, sila la tapi pastikan korang tak emo lebih, dan pastikan debate secara sihat. 

Oklar, AERIMS ni stance for All Entertainment Reporters In Malaysia Sucks. Well korang tengok page ni pun korang boleh agak kan apa isi kandungannya. 

Join benda ni seronok sebab dapat tegok macam-macam kisah dan buah pikiran orang tentang WH (wartawan hiburan) yang kita selalu dok maki-maki. Dan page ni jugalah yang sampai masuknya dalam paper, dalam Terjah, dan kebanyakan FB WH ni.

Well name groups ni aku tak setuju sangat tapi memandangkan aku pun join atas ternampak je, so jgn byk bunyi je la. Tak boleh la nak kat all, mungkin boleh letak Some, atau 1/3 atau Mostly ke ok la juga sebab banyak WH yang masuk page ni cuba untuk membela nasib mereka sebab terasa (terasa?)

Dan hari ini debate besar-besaran berlaku bila admins nye sendiri (salah dia juga sebab keluarkan statement camtu) so bila dah heret bab halal haram sume tu dah jadi tak bes lak debate hahaha. Dan bila debate ni beremosi, lebih cenderung lah untuk pelbagai serangan peribadi.

Mungkin WH ni tak sedar atau masih rabun-rabun ayam yang kami (peminat) bukanlah nak sangat tahu kisah-kisah panas artis-artis di Malaysia ni. Banyak lagi kerja-kerja kami nak buat. So tak perlulah nak selongkar sampai ke kain dalam or spender artis tu hehe, sebab benda baik dan buruk akan tersebar dengan sendirinya jua tanpa kehadiran WH. Cuma fenomena WH akan menambahkan lagi keberkesanan itu sebab diorang ada kuasa untuk menghebahkan satu dunia. Mana lagi berat mulut ke mulut atau hebahan melalui media massa ie: paper, tv dan magz?

Akhir kata buat teman-teman nak join sila pastikan korang tak beremosi kalau point kena tikam dek sesapa hahaha

nak join sila tgk dekat page yg aku join di FB...

2 comments:

theSkycrapper said...

thnxs info bro..aku xtau pun ade group ni sbnrnya..sorry tau..but frankly speaking, aku memang rasa dua2 pun bodoh..group tu pun bodoh, WH @ who ever yg diorang kutuk tu pun sama..tapi aku respect diorang sebab diorang berani dan maybe pada dorang tu principle @ memang kerja diorang..tapi bodoh, berani dgn cari makan lain..so bodoh still bodoh, salute still salute..nway..thanxs info dude!..

Shukjessa said...

hahah aku join sbb memberi pandangan2 sahaja, bukan menghina sesiapa walaupun ada yg terlebih emosi utk menggunakan foul language.

sekadar teguran utk WH utk membuka mata, sampai bila nak bersikap begitu, kerana ianya akan terus merugikan industri seni tanah air sendiri juga.

heheh aku rase group ni ok sebagai starter point la cuma aku tak setuju sgt la bahase2 yg diorg gunakan. sbb membezakan orang bodoh dan orang pandai, adalah penggunaan bahasanya.

kalau asek guna foul language je, blaja tinggi2 pun orang kate bodoh juga kan