Followers

Friday, January 1, 2010

Key Ell Part 3

Salam,

Ok untuk post kali ni yakni penghabisan utk Key Ell aku buangkan 18SX tu, saje. So pada yang baru nak baca, sila la korek post yang sudah start dari Key Ell agar tak lost. Bagi yang setia membaca, ni post terakhir untuk siri ni. Siapa yang ada kemusykilan ke apa-apa ke boleh tinggalkan komen tanya (terutama wanita yang membaca) kot la korang tak percaya apa yang aku nak beritahu ni dari kaca mata seorang insan bernama lelaki. Harap-harap lepas ni korang especially perempuan lebih perihatin dengan diri korang dari sebarang ancaman manusia yang bernama lelaki ni.

Agak-agak korang berapa ramai anak gadis melayu kena noda malam tahun baru? Noda yang samada rela, tak rela atau paksa rela (kes kena dadah). Tapi yang pasti yang kena noda ni dressing nya pasti bukan orang yang pakai baju kurung atau pakai baju kemeja kerja. Kalau ada pun kes terpencil bila lelaki ni tak dapat yang si seksi, dapat yang kebetulan lalu pun jadi.


Kalau kes-kes kena noda berlaku, si pesalahnya lelaki. Si wanita itu? Sebab dia mangsa so tak salah. Pada aku 'tak salah' kalau dia hanya lalu atau jadi mangsa keadaan. Tapi kalau memang tergedik-gedik dengan rela hati ikut si jantan tu pergi mana-mana pun walau baru kenal, so jangan nak kata kami lelaki 'son of a bitch'. Who's the actual bitch here? Dah tau lelaki boleh buat apa-apa, kenapa menggatal nak ikut. Kenapa nak gedik-gedik gesek-gesek badan dekat lelaki? Rela lelaki ramas dan raba your assets?

Ok kembali kepada tatacara berpakaian. Mesti korang wonder dan pelik so lelaki kalau nampak janganlah tengok. So makna anda tak faham keadaan dunia sekarang. Kalaulah lelaki lagi ramai dari perempuan takpelah juga. Tapi nisbah perempuan dengan lelaki sangat jauh berbeza. So bayangkan di satu tempat, seorang lelaki dan dikelilingi oleh perempuan-perempuan yang memakai baju yang sangat ketat, dedah lurah, nampak bra, nampak panties, korang rasa kalau tok imam duduk situ pun gerenti dia tak tahan dan terus blah. Siksa mata melihat dan siksa batin menahan. Bukanlah nak tengok sangat, tapi kalau tengok depan ketat, pusing belakang nampak dedah, pusing kiri dan kanan nampak yang bulat-bulat dan ranum, so arah mana si lelaki nak pandang dan lihat? Kalau berdiri setempat ok la, kalau tengah berjalan nak pandang atas dan bawah korang pikir sendiri.


Tu kalau lelaki yang baik la, kalau jenis yang memang kaki noda, ni part-part yang diorang akan check dekat body seorang wanita. Start dari atas, leher, boobs, pinggang, bontot, peha, betis dan kaki. So kalau dah ketat dan terdedah, agak-agak lelaki jenis ni geram ke tak geram? Aku pernah diberitahu dulu oleh ustaz bahagian paling bahaya dan menggoda adalah belakang wanita. Sebab apa? Sebab kalau korang perasan, ramai wanita body cantik kalau dilihat dari belakang, seksi tapi muka (maaf bukan kutuk) tidak seberapa dan ada juga yang bukan wanita pun. Tapi tetap menggegarkan iman sang lelaki.

So sempena tahun baru ni, harap-harap kaum wanita dapat ubah penampilan mana-mana yang tak patut tu sila-sila la ubah ye. Dan kalau nak berkawan dengan lelaki tidak salah, tapi jangan sekali-kali cuba goda mereka dan tergoda dengan pujuk rayu sang lelaki. Dapat yang baik okla, dapat yang jenis pakai buang, awas... bandar metropolitan ni macam-macam boleh jadi. Takut-takut ada yang kena jadi pelacur, GRO atau wanita simpanan. Come on lah, maruah wanita lebih tinggi daripada tu. Jangan letak maruah hanya secebis kain buruk yang orang hanya buat kesat kaki dan lama-lama orang buang ke tong sampah je. Kenapa aku kisah? Kenapa aku nak bz body? Sebab aku ni insan bernama lelaki yang memang acap kali ke KL tidak dapat tahan dengan apa yang dipandang. Aku tak kisah kalau benda ni bukan anak bangsa aku, tapi aku kisah kalau anak bangsa aku lebih kuah dari sudu. Tu belum yang dok teguk air kencing setan lagi.

Aku undur diri dulu, sebarang komen dialu-alukan, nak mintak explanation, nak berdebat sila la isikan borang komen hehe, aku sedia menjawab sebarang kemusykilan buah pikiran korang.

p.s: lelaki baik macam mana pun kalau kena goda pasti cair. Sebab tu naik jatuh nya lelaki di belakangnya adalah Wanita.

No comments: