Followers

Wednesday, February 3, 2010

GAME?!


Salam,

Selalu sangat baca  cerpen bosan gak gak? Ok kali ni aku nak kongsi satu ompage untuk kaki-kaki game, mahupun tangan-tangan gamers sekalian. Ompage ni lain sikit dari ompage-ompage yang lain sebabnya dalam ompage ni terdapat satu meter yang boleh check minimum requirement utk satu-satu game dgn komputer gamers. Senang cerita, nak tengok desktop atau laptop korang boleh main ke tidak games tersebut, dan akan diperjelaskan kenapa tidak atau boleh. 

Tapi untuk sesetengah game, kadang-kadang dia ratekan kita tak boleh nak main tapi boleh sebenarnya. So pandai-pandai la tengok level komputer korang dengan minimum punya level. Ni aku sertakan link ompage tersebut Yougamers

Dulu-dulu aku tak tahu, so just main beli je. Tapi bila dah tau, boleh agak la games ape yang lepas dan apa yang tidak. 

Hari semalam singgah di kedai games, ade la mamat ni tanye game ape tah, tapi yang pasti aku tak boleh nak main sebab video cardnye minimum pun dah tinggi. Last-last aku beli Left 4 dead 2, beli Grand Ages Rome, dgn collection of strategy games. Jadi la, ingat nak cari Battlefield Bad company, tp xde lak. Mass effect 2 macam bosan je.

So try la check mane la tau ade game baru yang korang boleh main tapi korang sangke tak

No comments: