Followers

Thursday, September 23, 2010

T-shirt for sale



KB kembali lagi dengan T-shirt. Buat yang tak tahu KB ni apa kebenda, KB adalah KukuBesi, seorang photog, pakar manipulasi gambar, guru dan apa-apa je lah. Senang cerita, kalau berminat dalam dunia photography dan graphic and design Malaysia korang mesti akan tahu gak dia ni siapa.

Untuk yang tak berminat nak tahu tapi berminat nak beli T-shirt keluaran dia ni, boleh la tengok info tu. Aku ni just tukang sebar je, takdo dapat untung hapa-hapa pun, just nak share je la kalau-kalau korang berminat. Aku, of coz le berminat cuma duit je yang tak berapa nak hade ni.

Tapi korang jangan risaula sebab t-shirt ni takde gambar kamera, tak tulis pasal photog or apa-apa la, so takdelah korang rasa macam 'eh aku bukan photog bley pakai ke?'. 

Bab harga tu aku tak boleh nak komen la, nak tahu lebih lanjut boleh tanye tuan empunya badan iaitu KB sendiri tapi yang aku tahu kedua-dua gambar atas t-shirt tu adalah hasil seni dia sendiri, satu dari hasil fotografi dan satu lagi seni lukis. Dan satu lagi bab t-shirt ni, yang aku pernah beli dan pakai memang confirm best la, bukan jenis kain murah-murah punya. Tak caye? tak caye try la beli dan pakai sendiri hehe.

p.s: Ada lagi t-shirt yang nak dijual, tapi takde info lanjutan mengenai harga, kalau ada nanti aku letak lagi...

No comments: