Followers

Thursday, September 30, 2010

KB vs SN (Pre Wed Angkasawan Negara)

Peh....


Tu yang termampu aku keluarkan dari mulut lepas tengok sedikit snapshot atau gambar sebalik tabir untuk photoshoot pre wed Dato' Sheikh Muzafar dengan Dr. Harlina.

Sebab apa aku kagum?

Saiful Nang (SN)
KukuBesi (KB) gambar asal di kukubesi.com
Sebab bila aku tengok barisan photog, krew-krew dan yang tolong support cukup buat aku respect diorang ni. Gabungan terbaik antara SN (Saiful Nang) dan KB (KukuBesi), SukaBumi, team CandidSyndrome, team Empayar KukuBesi dan lain-lain memang bikin gempak habis Bukit Broga.

Buat yang tak berapa nak kenal, SN dan KB adalah dua nama yang cukup dihormati dan disegani di persada seni fotografi Malaysia. Dan bila mereka berdua bergabung konsep dan idea serta skill dan cara fotografi masing-masing, hasilnya lebih hebat.

Aku tak dapat nak postkan gambar sebab tu salah dari segi sisi undang-undang. So buat yang nak tengok snapshot ni boleh tengok dekat Facebook SaifulNang atau KukuBesi. Yang official release time kawen la kot. 

Facebook KB SINI
Facebook SN SINI

p.s: seronok, kagum dan respek gila dekat dua big boss ni, mungkin cara dan pandangan berbeza, tapi minat dan misinya sama, untuk menaikkan nama Melayu di persada seni fotografi dunia.

5 comments:

Mah@mahu said...

Alah kau mampu juga jadi nama besar mcm tu bro.. tunggu masa jer buat gambar untuk wed sendiri lah dulu hehehehe..

cEro said...

mantap!!!
dua otai bertembung, cam clash of the titans plak...

tp ape2 pon dr harlina mmg cun..
hahaha

Shukjessa said...

MM: heheh dapat jadi perintis diorg pun dah cukup bagus ooo...bukan senang nak jadi perintis name2 beso ni

cero: hahah, nak tunggu gambo kawen diorang, mesti lagi mantap punye ni

fotomania said...

urm.da tgk kat page KB.mmg cun.cayalah KB n de geng... giler best tgk dorang shoot kat atas 2..

Shukjessa said...

aku dpt jd tukang agkt barang diorang pun dah hepi =)