Followers

Tuesday, September 14, 2010

Raya Aidilfitri 2010

Raya dah lopeh, Sabtu ni ada invitation dari member ke open house. So far aku memang ingin pergi tak kisahlah ada geng ke tak. Orang ajak, pergi je la kan, pergi makan-makan ambil gambar, ada geng boleh lepak lama sikit.

Neway, Khamis ni aku jangkakan akan turun ke KL lagi, selepas dah sebulan lebih aku tak turun Chow Kit nak pekena sup. Haha, makan sekali sekala apa salahnya. Ingat nak tengok wayang sekali, tapi lepas ke haa kalau aku bawa kamera?

Well, tak nak panjang-panjang cerita, aku persembahkanlah beberapa keping gambar sempena Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin.

Sambal tumis ikan bilis petai
Ketupat ori dan ketupat plastik B&W
Rendang daging mak aku
Baju raya aku untuk hari ke 2 dan seterusnya, dari KB's clothing dan PK's.
my little monster in baju melayu mode for the 1st time
with his father (my brother in law)
family portrait, takde head tripod, aku tak dapat masuk sekali
naik scooter di rumah nek Da
lil monster with his mom (my sister)
lil monster with Ayah Da (my cousin)

The End... Next time aku buh lagi hehe

No comments: