Followers

Thursday, March 17, 2011

Entry pendek (U r invited...)

17 March 2011


Hari ni di Putrajaya telah bermulanya Festival Hot air Balloon. Buat yang berminat dan berkesempatan boleh lah gi ke Presint 2, Putrajaya.

Aku?

Buat sesiapa yang nak join aku pada Ahad ni, 20 March dipersilakan. Untung-untung dapat masuk dalam gambar boleh lah mencapap sikit haha.

Esok tak dapat nak gi sebab aku nak ke KL, mencari barang, mencari sup, dan solat jumaat di Masjid Pakistan dalam area Chow Kit. Hari Sabtu agak busy dengan tugasan rumah since next week mak aku nak datang ke Shah Alam.

Gambar event Hot Air Balloon akan aku letakkan secepat mungkin selepas hari Ahad. 
Sekali lagi aku ajak jom! Dari dok melepak dekat rumah je.


1 comment:

Unknown said...

best2. rse mcm nak pergi hari ahad jgak. :)