Followers

Thursday, January 27, 2011

Seluar dalam punya cerita (bukan 18SX)


Ni bukan cerita lucah, bukan cerita dalam kain (walaupun benda ni memang orang pakai dalam kain pun), dan bukan kisah yang ada apa-apa kaitan dengan benda-benda tak elok. Benda ni elok sebab aku rasa MOSTLY orang akan pakai. Ada ke orang yang tak pakai seluar dalam a.k.a seluar kecik tak kisahlah design apa pun, G string ke, boxer ke, macam Mr Bean punya ke? Ada, jangan tak tahu. Aku sendiri pun dah banyak jumpa orang yang jenis tak pakai seluar dalam ni. 

Kadang-kadang aku terpikir, ish selesa ke tak pakai walaupun boxer? Mungkinlah ada yang kata pakai seluar dalam tak elok untuk lelaki, nanti sperma mati sebab kepanasan. Hahaha yo yo ooo je. Tapi sungguh, seluar dalam ni banyak jenis, yang jenis seksi, yang jenis skema, yang jenis sporty, yang jenis relax dan berangin dan lain-lain.

Aku sendiri tak ingat bila last time aku membeli belah seluar kecik ni. Tapi bila melihat koleksi yang aku ada, terasa "Eh sengkek gila aku, kamera boleh beli mahal-mahal, seluar dalam nak beli baru pun susah. Dah koyak rabak baru nak beli" gila malu pada diri sendiri. 

Eleh jangan cakap orang la, korang pun cane? Adakah senasib dengan aku? Kalo ye, better beli baru la. Bukan apa, buatnya sekali seluar or kain terkoyak? At least kalo malu sekalipun ada gak la seluar untuk cover something [tutttttttttttttttttt]. Bayangkan aje seluar / kain koyak, nampak lak seluar dalam macam dalam cerita Bujang Lapok, aduhaiii tak ke lagi malu???

Dulu-dulu time masih remaja, aku beli seluar kecik ni dengan mak aku je. Time shopping baju, kalo dah tak muat tu main amek je la sekali sauk. Laa ni dah besar gila la nak tunggu shopping dengan mak aku gak kot? Pehtu takkan nak main sauk je, kang buatnya ketat gila, tak ke mati benda [tutttttttttttttt] hahaha tak ke naya? Tak dapat sambut hari bapa bak kata member aku.

So tadi pas tengok cerita Khurafat, aku pun merayau la dekat JJ Bukit Raja tu. Sebab dah lama tak beli, brand yang aku beli dulu (cap Untaaaa) dah tak jual. Yang ada beberapa brand lain macam Renoma, B.U.M. Tapi tu la bila dok tengok gambar kotak tu terasa macam Gay lak dok memandang designnya. Huahaha, last-last aku amek je la sekotak dan terus bayar.

Dan salah satu benda untuk tahun 2011 dah beli iaitu seluar dalam. Wakakak apa punya list daaa!

Neway tadi aku tengok Khurafat. Oklah not bad cuma pada aku cerita tu agak confuse sikit. Takdelah seram gila pon, cuma banyak buat elemen terkejut. Tapi macam biasa, elemen terkejut tu boleh dijangka. So takdelah seram. Panggung yang aku tengok tadi takde sorang pun menjerit walaupun dari perempuan. Sunyi sepi je. Si Syamsul Yusof tu lak kali ni berlakon agak kayu la muka, takde ekspresi sangat. Aku nak tunggu cerita "Karak, Jalan Puaka" dari KRU keluar. Tengok trailer macam seram.

p.s: Lelaki tak pakai seluar kecik ok lagi kot, tapi kalo perempuan....??? Pilihlah yang selesa bukan yang sexy tapi seksa (nak sexy beli untuk suami / isteri)

2 comments:

syafiqstatichot said...

aku suka pakai hush puppies!!
aku ada kakak 2 orang. senang. suh diorang je beli.. ehehhe

Shukjessa said...

hahaha beli sendiri la bro, udoh besor takkan suro orang belikan lagi kot XP