Followers

Thursday, August 19, 2010

PC games; check requirement

Untuk kaki games PC yang blur "Eh, game baru ni boleh jalan ke dekat PC aku? Kang dah beli dvd, tak boleh install la, tak boleh main la, slow la apa la".



So untuk check samada PC korang boleh blah dengan requirements games terbaru terutama laptop boleh lah check di Yougamers. Sila KLIK SINI

Atau untuk mereka yang gila performance untuk PC, yakni processor apa yang hangat di pasaran untuk main games, graphic card apa yang hebat. MOBO apa yang hebat? Boleh juga pergi di Yogamers tu.

Aku selalu lepak situ sebelum aku pergi membeli game. Paling tidak takde lah kecewa sangat bila dah beli, last-last tak boleh main sebab graphic card tak cukup memory la, processor tak laju la, bla bla bla.

Bawah ni adalah trailer untuk PC Horor/FPS game iaitu FEAR 3 (gila, aku main FEAR 1 je, yang kedua pun tak main lagi, serius seram siol). Untuk yang kali ni, korang boleh mainkan sebagai Point Man, seorang yang telah diubahsuai genetiknya supaya menjadi super soldier atau Paxton Fettel yang mempunyai power telekinetik yang dasyat mengalahkan zombie (tak mati). Kedua-dua mamat ni adalah anak kepada Alma, trademark kepada game ni iaitu perempuan ala-ala hantu jepun ni.



4 comments:

cEro said...

aku sangat takleh nak follow games skang...
sbb laptop pon tak power, sedangkan game requirment skang taknak meletup2..
kesudahannya, aku main game pokemon je..
lagi best, hahahaha

Shukjessa said...

same la. aku kalo gi kedai game, cari game lame2 yang tak pernah main. kalo game baru, lebih2 kalo FPS konfem takbley main.

laptop mcm aku ni pun paling hebat starcraft 2 yg baru ni, tu pun on lower resolution huahahah. harap processor je laju, graphic card xbley blah.

kene ade satu PC khas utk game je, baru puas main. sekarang punya revolusi gaming dah makin dasyat, nanti aku cerita lagi dekat posting akan datang.

Mat Sentap said...

gua tau!!! lu nie mesti hantu game kan???

Shukjessa said...

hantu game yg tgh dlm fasa istirehat, belum mengganas lagi haha