Followers

Wednesday, May 5, 2010

Lame tak hupdate, nanti aku hupdate dgn cerpen hehe

Salam,

Tengok blog kawan-kawan yang lain, semuanya dah update cerita baru. Aku punya blog je yang still dengan cerita yang sama. Haha, satu hal hari tu aku settlekan habis masalah yang aku dok melalak-lalak dalam FB. So dah settle, rest kejap dari log in internet, so blog mmg tak jalan je. 

Dan waktu ni aku baru je buka internet, pagi tadi dah on komputer tapi still sekadar main movie dengan main games je. Ni baru nak tengok perkembangan dunia FB, rasa macam dah sebulan aku tinggalkan FB haha.

Dan masuk-masuk FB, ada seorang insan ni add aku dlm friend list dia. Aku pun accept la. Then aku curious sebab nama dia ni banyak sangat dah dalam friend list aku, so aku agak blur siapa pula ni? Kenal aku dari mana? Sorry sangat-sangat kalo tak perasan hehe. Then aku tengok profile dia, macam takde connection member-member tapi dia promote blog aku dekat wall dia hahaha. So maybe kawan-kawan dekat fanpage atau pages yang aku join ke mana-mana je lah. Thanx banyak-banyak sebab sudi baca blog aku yang tak seberapa ni. InsyaAllah aku akan lebih rajin update dengan cerita-cerita baru. Hari kelmarin pun aku dok mimpi hantu, tak tau kenapa tapi rasa nak terkencing je dalam mimpi tu. Hahaha, nanti aku masukkan dalam Apabila Syaitan menangis.

So thanx banyak-banyak sekali lagi buat yang menyokong blog aku ni =)

No comments: