Followers

Tuesday, May 11, 2010

Hopefully this week jadi

Aku dah tunggu sejak dari last jumpa budak-budak kelas untuk buat reunion semula. Tapi ye lah aku faham masing-masing ada komitmen bila dah kerja. So aku just tunggu je la untuk mana-mana reunion untuk dibuat. 


Dan untuk minggu ni, hopefully jadi la mini gathering bebudak kelas sekolah menengah aku batch 2001-2002. Asalnya nak ajak bebudak kelas je tapi memandangkan kelas aku sendiri pun berapa ketul je, so terpaksa open untuk bebudak kelas lain hopefully akan lebih ramai. 

Aku pun entahlah sangat-sangat happy bila ada aktiviti yang membabitkan rakan-rakan. Mungkin aku seorang insan yang cepat lupa pasal nota pembelajaran, tapi aku paling susah nak lupa muka dan nama manusia.

Kalau ikut kajian, orang macam aku sesuai jadi ketua, tapi setakat ni aku tak berapa rasa sangat leadership aku, cuma kalau aku jadi orang kedua atau seterusnya, aku dapat rasa aku seorang pengikut yang sangat setia. So kalau ada orang nak buat reunion or apa-apa aktiviti aku akan sedia untuk jadikan benda tu kenyataan.


Oh ya, this week ada pameran kamera dekat Midvalley, dekat Exhibition hall sebelah kedai sukan top floor. So sesiapa yang berminat dengan kamera, nak dengar talk ke, nak belajar something ke, boleh pergi tengok-tengok. Ada booth jual barang-barang, dan ada booth untuk try kamera DSLR, so sesiapa nak try rasa, aku galakkan pergi. Aku of coz akan pergi, nak merisik-risik kot-kot la ada barang yang boleh dibeli hahaha.


Mimpi ngeri aku pun dah stop, nantilah aku cari jalan nak olah mimpi ngeri tu masukkan dalam cerpen aku yang tersangkut tu. Hahaha bukan senang nak tulis cerpen beb!

No comments: