Followers

Sunday, December 27, 2009

Kata pengantar


Salam,

Ini merupakan blog kedua penulis setelah blog pertama penulis menemui jalan buntu (buntu di mana tidak tahu mengedit segala-galanya). Blog kedua ini dihidupkan sebagai teman si penulis yang di kala ini dilanda kesunyian setelah hilangnya tempat mengadu, berduka dan tempat berkongsi masalah.

Ini bukan kali pertama si penulis meluahkan kata-kata melalui saluran-saluran seperti ini cuma kali ini mungkin kesan dan tempoh masanya akan lebih lama. Sekian saja dulu kata-kata pengantar dari si penulis. Usah risau dengan struktur kata dalam blog si penulis ini kerana hanya post yang ini kedengaran agak skema.

Dan si penulis harap, anda-anda semua pasti faham apa makna blog ini berdasarkan kata-kata di bawah title besar di atas, sekian

4 comments:

Anonymous said...

All the best Shuk maintaining a blog. Aku dah give up dah..

Shukjessa said...

din, aku nih kene ade blog. hohoho ko masih ingt di sekolah menengah aku mempunyai sebuah diary yg aku rajin tulis?

dah zmn cani, aku nak tulis pon malas. so beralih arah kepada taip lak. And one more thing, seronok dapat belajar editing gambar-gambar yang dulu-dulu aku tak reti dan sgt jakun.

And sebab aku dah sorang, ni je la teman aku di kala sepi heheh

Anonymous said...

Diary tu? Nanti balik, kasi la aku baca :p

Btw, I give u my full support. U never know that anything that u write my change the world of the others or at least give some benefits...

Shukjessa said...

hahaha diary tu dah jadi kenangan da wei. ohoh ok thanx bro. aku tulis apa yg aku nmpk dan aku rase je. tatau la ble change the world or not